sobota, 10 września 2016

Cold Water - jeszcze nowsze ff o Reyall

Ronnie, autorka wcześniejszych opowiadań o Reyall, pisze nowe fanfiction o tych samych bohaterach, lecz o nieco innej fabule.
Przypadła mi przyjemność tłumaczenia tego, dlatego zapraszam na www.cold-water-pl.blogspot.com, gdzie pojawił się już wstęp, prolog oraz pierwszy rozdział :)

Trailer: 




Wiem, że to już mogło się dla niektórych zrobić trochę skomplikowane dlatego małe podsumowanie:
Teenage Dirtbag (1 część) łączy się z The One That Got Away (2 część)
• następnie mamy Baby I'm a Sinner, które jest oddzielnym opowiadaniem, nie kontynuacją wcześniejszych ffs
• teraz za to mamy nowiutkie Cold Water, które także jest oddzielnym fanficition, niełączącym się z żadnym z powyższych.

#ColdWaterPL

4 komentarze:

  1. Yaaasss już zaczęłam czytać! Kocham i pozdrawiam♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa :D bende czytac na pewno :D podasz mi link ?:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo to świetnie te opowiadania są po prostu idealne ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Yaas�� kocham te opowiadania, płakałam za każdym razem jak wchodziłam tutaj i nie było nawet Epilogu...

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego tłumaczenia. Pamiętaj o tym, kochanie :)