wtorek, 5 sierpnia 2014

Prolog

Renee Delilah Parker nigdy nie była zbyt popularna w szkole. Dostaje przeciętne oceny, ma dwoje najlepszych przyjaciół i jedyne co chce zrobić to przetrwać swój ostatni rok w liceum.

To nie jest łatwe zadanie, kiedy ma się idealnego brata, dwoje krytycznych rodziców i zdzirowatą kuzynkę, która wprowadziła się do niej, po tym jak jej rodzice zmarli. I właśnie wtedy, gdy myśli, że nic już gorzej być nie może, Niall Horan, szkolny zły chłopiec zostaje zatrzymany na rok, ponieważ oblał angielski i teraz jest w jej klasie.


Jedyne co ona musi zrobić to trzymać się z dala od kłopotów; jednak okaże się to dość trudne, ponieważ wszystko co robi ten chłopak jest przyczyną problemów. Jej ostatni rok szkolny będzie o wiele trudniejszy niż myślała; zwłaszcza odkąd odkryje, że ma słabość do chłopaków, którzy nie są dla niej dobrzy.


Ale wiesz, jak mówią ludzie: "Każda dziewczyna chce złego chłopaka, który będzie dobry tylko dla niej, a każdy chłopak chce dobrą dziewczynę, która będzie zła tylko dla niego."



---------------------------------

- Prawdopodobnie powinnaś trzymać się ode mnie z daleka - powiedział, patrząc na mnie przez gęsty dym, który wyszedł z jego ust, kiedy mówił.

- A co jeśli nie chcę tego zrobić?
- Zaufaj mi, chcesz.
- Dlaczego?
- Bo jestem facetem przed którym ostrzegali cię rodzice, kiedy byłaś mała.

176 komentarzy:

  1. Omg czekam na 1 rozdział wspaniałe będzie jak tdb i totga x /J.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. jednak nie hahah:( to będzie wspaniałe tak samo jak tdb i totga, czekam na 1 rozdział, kocham cię:*

      Usuń
    2. Jeju, wspaniały początek 💜💛

      Usuń
  3. omg ja pierdole fvhndfshjvbndfhjvbnfhvbj fhvbhfvbfdhjvcbfkjhvbfdhjvbdfvjnbdcnjvbdfhc zdechłam @weronika7

    OdpowiedzUsuń
  4. "Każda dziewczyna chce złego chłopaka, który będzie dobry tylko dla niej, a każdy chłopak chce dobrą dziewczynę, która będzie zła tylko dla niego." to dopiero prolog, a już mi się podoba.
    Nie mogę się doczekać
    @niallzux

    OdpowiedzUsuń
  5. już nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału :)
    i omg, znów ten 'bad' Niall!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie moge sie doczekać 1 rozdzialu Dziękuję że zdecydowalas sie to tłumaczyć ily :**

    OdpowiedzUsuń
  7. O mój Boże, no to zaczynamy od nowa <3

    OdpowiedzUsuń
  8. I teraz wszystko od początku
    Czekam na 1 rozdział :)x

    OdpowiedzUsuń
  9. OMG, JA PIEEERDOLE, JUŻ CZUJĘ, ŻE MNIE WCIĄGNIE (ALE TO BANALNIE BRZMI).

    MOŻE TO GŁUPIE, ALE TRUDNO BEDZIE MI SIE PRZYZWYCZAIĆ DO NOWEGO SZABLONU, TEN Z TOTGA BYŁ NAJLEPSZY.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przyzwyczajaj sie, bo i tak będzie zmieniony :p

      Usuń
  10. O EM DŻI *O*
    NIE MOGE SIE DOCZEKAĆ 1 ROZDZIAŁU <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Uspokój się...
    Wdech...
    Wydech...

    Ale ten prolog już jest ksbjdkdufbdibbisnbjkogfbkisvskxjsv

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ja ja ja ja jabanananananbnanjajaajagdjjidkxkxudjdjsjzjxjdjksidcjfu!! ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest tak jak z tdb - już po prologu już mi się podoba i jestem pewna, że zakocham się w tym ff jak w tdb i totga v hdhshsu

    dziękuję, że zdecydowałaś się to tłumaczyć x

    OdpowiedzUsuń
  14. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    FANGIRLING PO 1 W NOCY
    NA PEWNO BĘDĘ CZYTAĆ I JUŻ PROLOG JEST CUDOWNY, JEJU CZEKAM NA PIERWSZY ROZDZIAŁ I
    DZIĘKUJĘ, ŻE BĘDZIESZ TO DLA NAS TŁUMACZYĆ

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pewno będę czytać :) prolog jest wspaniały *-* nie mogę się doczekać co będzie dalej <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. omg *o* już nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału:))

    OdpowiedzUsuń
  17. wow
    fajnue ze tak naprawde bedzie to inna historia ale bihaterowie ci sani bo strasznie sie do niech przyzwycziilam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow ncdsahjbjjvkn

    OdpowiedzUsuń
  19. To dopiero prolog a ja już wiem że będzie to świetnie ff :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapowiada się genialnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham to ff! Moge to stwierdzić tylko.po prologu! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. osz kurna ja chce więcej więcej więcej!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapowiada sie nieźle :D dziękuje ze zdecydowałaś się to tłumaczyć <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Czuje że będzie super dziękuje że zdecydowałaś sie tłumaczyć

    OdpowiedzUsuń
  25. Super sie zapowiada, bede czytac!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Swietnie się zapowiada nie mogę doczekać się 1 rozdziału
    @horanek_xx

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetn, noo : )) Mam nadzieję, żę pierwszy rozdział niedługo się pojawi // Mery

    OdpowiedzUsuń
  28. zapowada się świetnie :) czekam na pierwszy xx
    @tenangelss

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie się zapowiada. xx
    Jeszcze raz dziękuje, że postanowiłaś tłumaczyć to ff. ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Już się nie mogę doczekać omg

    OdpowiedzUsuń
  31. Juz nie moge sie dioczekac pierwszego rozdzialu :))) !

    OdpowiedzUsuń
  32. Yey, super, że zaczęłaś tłumaczyć. I to tej samej autorki co TOTGA i Teenage Dirtbag więc wiem, że będzie genialne. Thank You @Julie_Masny

    OdpowiedzUsuń
  33. O ja pierdziele *.* Czekam na pierwszy rozdział *.*

    Pozdrawiam ;*
    Pierniiiik <3

    OdpowiedzUsuń
  34. OMFG !!! cudo *.*

    OdpowiedzUsuń
  35. bedzie cudowne <33

    OdpowiedzUsuń
  36. O BOŻE AJSAJEDFERFREG

    OdpowiedzUsuń
  37. jeju cieszę się, że przynajmniej tutaj kiedy zaczynasz będę od początku i będę mogła komentować :D więc czekam na resztę :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Czekam na następny rozdział w sensie pierwszy.To będzie genialne.Pozdrowionka :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Jahvfuvgzthcufjdc nie mogę się doczekać 1 rozdziału!!! Love ya!
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  40. czekam na pierwszy rozdział!;)

    OdpowiedzUsuń
  41. O mój boże to oni teraz nigdy się nie spotkali? :o
    Chyba że się mylę :3
    Czekam na I rozdział ! xxxx

    OdpowiedzUsuń
  42. OMG! nie mogę się doczekać 1 rozdziału. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziękuje ci za tłumaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. OSZ KURWA, DZIĘKUJE CI ŻE PODJĘŁAŚ SIĘ KOLEJNEGO TŁUMACZENIA, KOCHAM CIE NFKJHAFN, CZEKAM NA NASTĘPNY <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Niall znów bad boy! Już wiem że będę to kochać <3 @perkeleluu

    OdpowiedzUsuń
  46. Już wiem, że to będzie kolejny cudowny ff. Cieszę się, że go tłumaczysz <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajnie że jednak zdecydowalas się na tłumaczenie. Nie mogę się już doczekać rozdziału. Prolog świetny a to ostatnie zdanie OMG ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Kurwa nie moge sie doczekać 1 rozdziału hgdhbdjfnkejfngf

    OdpowiedzUsuń
  49. Kurwa nie moge sie doczekać 1 rozdziału hgdhbdjfnkejfngf

    OdpowiedzUsuń
  50. JEJ! Wiem, że to będzie świetne, po prostu wiem. Właściwe to jest wiadome. Aww nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału.
    Kocham cię x

    OdpowiedzUsuń
  51. o boże no nie wierze dopiero co skończyłam #TOTGA a teraz to? OMGGG !!! po prostu ryczałam przez pół godziny a teraz się dowiaduję że jest takie coś? WOW!! <3

    OdpowiedzUsuń
  52. Miło znów będzie czytać o przygodach Rey i Nialla. Szkoda tylko, że (wnioskując bynajmniej po prologu) nie będą się na początku znali. Zastanawiam się, że skoro występuje Katherine to reszta bohaterów też będzie?
    Nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału.
    Mimo, że to osobny blog (na początku myślałam, że to kontynuacja tdb i totga) to i tak będę go czytac, bo znowu chcę przeżyć przygodę z Reyall.
    Miłego tłumaczenia i wiedz, że Cię kochamy x @perfvirwin

    OdpowiedzUsuń
  53. Czuje że to będzie równie genialne co tdb i totga ♥ ten prolog jest idealny.
    Dziękuję że zdecydowałaś się tłumaczyć BIAS.

    OdpowiedzUsuń
  54. O BOŻE! A bałam się, że nie będziesz tego tłumaczyć, a tu tak niespodzianka.
    I HURAA!
    Nagle mam lepszy dzień!

    OdpowiedzUsuń
  55. Wdech, wydech, wdech, wydech aaaaaa xDD
    Boże kocham Cie za te tłumaczenia, najpierw tdb totga a teraz to HSBZHSHHSHS <3
    Oja, oja jshxjdhsjsjshhsu, Nie mogę się doczekać już pierwszego rozdziału ♡
    Genialnie się zapowiada ♥

    OdpowiedzUsuń
  56. JEZU AKSJIDHUIFS IFWAEF CHCE JUZ PIERWSZY ROZDZIAŁ OMFG JSADHUASHDUISA

    OdpowiedzUsuń
  57. Czek na pierwszy rozdział xd

    OdpowiedzUsuń
  58. czekam na pierwszy rozdział, dghdfgfasfschadfasdasfas. mega tłumaczysz! :*
    + zapraszam do siebie (przepraszam za spam :( ) na http://you-part-of-me.blogspot.com/ :) x /@mybiebsxoxo

    OdpowiedzUsuń
  59. Ike kurde trzeba czekać na ten pierwszy rozdział! jhbsidIKJSKD z byt wielke emocje po #TOGApl

    OdpowiedzUsuń
  60. Ten prolog zawiera kilka zdań, a ja jestem zbulwersowana zajebistością tego opowiadania! Czekam na kolejny rozdział. Czytałam TDB i TOTGA, więc zwyczajem jest czytać to opowiadanie ;D Dziękuję, że zgodziłaś się to tłumaczyć. Wiem, że nie byłaś na początku co do tego przekonana. Życzę wytrwałości w tłumaczeniu i wielu sukcesów ;D /Lidka xx.

    OdpowiedzUsuń
  61. Omg Jvxbxjdvdjdhdk
    dziekuje ze będziesz to tlumaczyc kochanie
    @fuckinglukeey

    OdpowiedzUsuń
  62. Jejku dopiero prolog a juz wiem ze to bedzie sjsjxjbdgjcstb / @lovvmybizzle

    OdpowiedzUsuń
  63. Autorka nas nie zawiedzie
    Tłumaczka również
    Kocham takie życie ^^ @Daria_Officiall

    OdpowiedzUsuń
  64. Omg juz nie moge sie doczekac!

    OdpowiedzUsuń
  65. KAŻE FF TŁUMACZONE PRZEZ CIEBIE BĘDZIE IDEALNE *-*

    OdpowiedzUsuń
  66. jejku, to będzie genialne ff <3

    OdpowiedzUsuń
  67. aaaaa to będzie boskie ff, nie mogę się doczekać♥

    OdpowiedzUsuń
  68. Kocham, Kocham, Kocham CIĘ (:

    OdpowiedzUsuń
  69. Z niecierpliwością czekam na rozdział! // @KamaAnnOfficial

    OdpowiedzUsuń
  70. czekam na rozdział,moja uzależnienie od TD i TOTGA nie minęło XD

    OdpowiedzUsuń
  71. łogogog już nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. Supcio :) już się nie mogę doczekać :D
    @Shoniaczek

    OdpowiedzUsuń
  73. C U D O W N E <3
    czekam na pierwszy rozdział

    OdpowiedzUsuń
  74. Czekam na 1 rozdział już nie moge sie doczekać :) <3

    OdpowiedzUsuń
  75. O MÓJ BOŻE JA CHCE PIERWSZY ROZDZIAŁ asjgkagdakjsgdk @horanpx

    OdpowiedzUsuń
  76. oooo tlumaczysz to <3 kocham cie zat o

    OdpowiedzUsuń
  77. Nooooo zapowiada się bardzo ciekawie. Już się nie mogę doczekać ciągu dalszego.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  78. nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Nawet nie wiesz jak nie moge się doczekać :)
    To zastąpi mi stratę po skończeniu tamtych fanfiction ^^

    OdpowiedzUsuń
  80. Haha... juz to kocham *.*

    OdpowiedzUsuń
  81. o jezus jak swietnie sie to zapowiada kjhgfhke

    OdpowiedzUsuń
  82. To dopiero początek a ja już mam Fangirling z powodu Reyall <3 Juz myślałam że moje życie kończy się po TOTGA ale nie *o*

    OdpowiedzUsuń
  83. jednak moje życie nie skończy się na TOTGA! już nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału ^^

    OdpowiedzUsuń
  84. To bedzie nastepny genialny blog <3<3<3 czekamn na rozdziały<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  85. Będę tęsknić za TOTGA, ale zapowiada się cudowne ff :) Oczywiście będę śledzić :)) <3 Czekam na 1 rozdział !!! ♥ xx

    OdpowiedzUsuń
  86. OMG super prolog pod wieloma względami jest podobny do TDB i oby to ff również było tak dobre ;P
    @acciobooobear

    OdpowiedzUsuń
  87. Hmm, ciekawi mnie czy będzie dużo jakiś nawiązań to TDB i TOTGA...? Zobaczymy, na pewno będę czytać xx

    OdpowiedzUsuń
  88. NA PEWNO BĘDĘ CZYTAĆ I NIE MOGĘ SIĘ JUŻ DOCZEKAĆ XX
    @ziam__shipper_

    OdpowiedzUsuń
  89. OMG !!! Już to kocham ! ♥ Świetne ! ^^ Nie mogę się już doczekać 1 rozdziału ! :*

    OdpowiedzUsuń
  90. OMG.... Jezu, nie mogę się już doczekać 1 rozdziału!!! Kocham TDB, TOTGA i prawdopodobnie zakochany się w tym ff <3 Czekam z niecierpliwością!
    ~Gabsia xx &

    OdpowiedzUsuń
  91. Boże nie mogę się doczekać x

    OdpowiedzUsuń
  92. super! :D czekam na 1 rozdział! extra!

    OdpowiedzUsuń
  93. OMG! OMG! OMG! Kolejne wykurwiste OPOWIADANIE! Będę czytać! Ta sama tłumaczka, JEE! ^^
    Chcę już 1 rozdział :)
    CZEKAM! // @annxdd

    OdpowiedzUsuń
  94. Jeszcze nie ma pierwszego rozdziału, ale ja już wiem, że opowiadanie będzie tak samo zajebiste jak tdb i totga *___*
    Moje życie znowu ma sens! xdd

    OdpowiedzUsuń
  95. Czekam i się doczekać nie moge @narruis

    OdpowiedzUsuń
  96. Jezu ! ZAJEBISTY !
    Nic wiecej nie jestem zdolna napisac.

    Kocham i pozdrawiam. Czekam na 1 rozdział <3 !

    OdpowiedzUsuń
  97. O JA PIERDOLE KURWA MAĆ ZAJEBISTY BOŻE! To jest takie hgjdfgdyfjdk *.*
    CZYTAĆ CHCEM! I JUŻ MNIE KURWA NIE MA! ALE NIE MARTW SIE BĘDE! HAHAHAH POJEB! <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ohh i jakbyś mogła mnie informować? Oczywiście nie chcę sprawiać kłopotu...
      @KissesForEmma__

      Usuń
  98. Ja chcę więcej!
    To jest zdecydowanie świetne, a przeczytałam tylko prolog o.O
    Czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń
  99. Prosimy o rozdział !!! Koniecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  100. OMG ! *O* Świetny ! *-* Czekam na 1 rozdział z niecierpliwością <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  101. Wyczuwam uzależnienie nastolatek od nowego ff za 3... 2... 1... BUM!!! Fangirling nadchodzi xD

    OdpowiedzUsuń
  102. Zapowiada się genialnie! Już nie mogę się doczekać 1 rozdziału ♥

    OdpowiedzUsuń
  103. <3 ♡♥ \(•.•)/

    OdpowiedzUsuń
  104. IDEALNY ! <3 CZEKAM NA 1 ROZDZIAŁ !
    DZIĘKUJĘ ZA TŁUMACZENIE <3

    OdpowiedzUsuń
  105. kiedy pierwszy rozdzial ? ale prolog bardzo ciekawy ! nie moge sie doczekac rozdzialu :d

    OdpowiedzUsuń
  106. Taak Suko!!!
    piekny prolog i czekam na 1 rozdzial ♥♡
    czekam jeszcze na 2 czesc epilogu na #TOTGA kocham

    OdpowiedzUsuń
  107. czekam na kolejny rozdział @707mania

    OdpowiedzUsuń
  108. Jej kocham <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  109. nie mogę się już doczekać :o ♥

    dopiero zaczynamy, zapraszam :)
    http://all-of-the-starss.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  110. łoł tego się nie spodziewałam...
    nie myślałam że Niall będzie tym serio złym i że będzie ją źle traktował?
    myślałam że to będzie na maksa dziwaczna szkoła i będą robić zwariowane żeczy a tu taki szok i nagle się zrobiła taka tajemnica...uuu to będzie ZAJEBISTE!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  111. Umm..czy ten fanfic ma coś wspólnego z TDB i TOTGA?
    Cóż bohaterzy tacy sami, rodzina Rey też, ale fabuła jakoś miesza, błagam niech ktoś wytłumaczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to ff nie ma NIC wspólnego z TDB i TOTGA, przeczytaj sobie zakładkę 'od autorki' ;)

      Usuń
  112. Zapowiada się ciekawie :) !
    Wnioskuję, że powinniśmy na moment zapomnieć o dwóch wcześniejszych opowiadaniach (jeśli chodzi o osoby które czytały wcześniej Teenage Dirtbag i The One That Get Away) i skupić na tym, tak jakby Rey i Niall nie mieli ze sobą nigdy nic wspólnego, tak?

    OdpowiedzUsuń
  113. Jeju tak bardzo się ciesz, że tłumaczysz to opowiadanie! Prolog jest cudowny. Jak czytałam to wyobrażałam sobie sceny z TOTGA ale nieważne. Tak bardzo się cieszę! jesteś wspaniała ♥

    OdpowiedzUsuń
  114. .UNa pewno bede czytac!!!!!
    Ale super jest to.ze sa ci sami bohaterowie co w TDB i TOTGA»»»»»»»»»»»»»»

    Julia :) x

    OdpowiedzUsuń
  115. Czekam na 1 rozdzial

    OdpowiedzUsuń
  116. aaaaaaa ♥ już nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału pewnie na koniec będę płakać tak jak po totga i tdb i nie będę miała życia... xd mam pytanie czy ty informujesz? ily ♥
    @LuvMyZayn_x

    OdpowiedzUsuń
  117. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    nie mg się doczekać rozdziału
    Uwielbiam twoje tłumaczenia *___*
    Są najlepsze <33
    Dzięki za wszystko. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak przy okazji
      zapraszam do mnie <3
      http://unconditional-ff-5sos.blogspot.com/

      Usuń
  118. Na pewno będę czytać ♥ skoro nie byłam taką szczęściarą i nie mogłam przeżywać ze wszystkimi #TeenageDirtbag i #Totga to będę żyć z wami Tym kolejnym opowiadaniem ♥ AAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! dodaj już pierwszy rozdział ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  119. TAAAAAK SUKO!! Będę to czytać i nic mnie nie powstrzyma młahahahahahahaha
    Już mi się podoba. I ten ostatni akapit... taki omomomomomom
    Dark do tego pasuje ja nic ;)
    Trzy razy tak ;)
    Do usłyszenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  120. Taka mała rzecz a cieszy!
    Co ja gadam! Jaka mała rzecz! To jest fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  121. O mój boże już to kocham *.*

    OdpowiedzUsuń
  122. PRZECZYTAŁAM TEENAGE DIRTBAG I THE ONE THAT GOT AWAY W DWA DNI A TERAZ BEDĘ MUSIAŁA CZEKAĆ NA KOLEJNY ROZDZIAŁ?! IDE SIĘ ZABIĆ, NARA SUUUKI

    OdpowiedzUsuń
  123. już nie mogę się doczekać, ale nic a nic nie przebije tdb ani totgi. NIC. czekam na rozdział x
    @helloxniall

    OdpowiedzUsuń
  124. Boże, to jest takie asdfghjkl <3 nie mogę się doczekać rozdziału! @a_misiek

    OdpowiedzUsuń
  125. uuu to będzie ciekawe xd dawaj tu szybko pierwszy rozdział kochanieńka :*

    OdpowiedzUsuń
  126. O chuuj nie moge sie doczekac dlaszych rozdzialow

    OdpowiedzUsuń
  127. Umarłam, będę czytać oczywiście *.*

    OdpowiedzUsuń
  128. Nosz kurwa dzięki wielkie!!!!
    umarłam!!! <333
    *
    ja już chcę 1 rozdział!
    TAK BARDZOO!

    OdpowiedzUsuń
  129. Już wiem że to będzie równie dobre jak TDB czy TOTGA <3

    OdpowiedzUsuń
  130. Powiem, że przeczytałam tylko epilog TOTGA, ale to opowiadanie będę czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  131. Omg asghkk będzie zajebiaszczo ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  132. Yaaaaas! Tak suko! Dawaj 1 rozdział o boże jak ja to kocham kurwa! <3

    OdpowiedzUsuń
  133. YESSSSSSSSSSS całe szczęście, że dalej będę mogła czytać o Reyall, chociaż fabuła będzie inna. Czekam na rozdział!

    @koteczek_nialla

    OdpowiedzUsuń
  134. Świetnie się zapowiada! Nie mogę się doczekać 1 rozdziału!

    OdpowiedzUsuń
  135. Ciekawe jak to się wszystko potoczy *.* :)
    @KsiezniczkaJusa

    OdpowiedzUsuń
  136. Fajnie się zaczyna :) Czekam na pierwszy rozdział xx
    @caarolinex

    OdpowiedzUsuń
  137. Tak sie ciesze ze to nie koniec naszej cudownej pary :D <3

    OdpowiedzUsuń
  138. Dopiero kilka zdań, a ja już przeżywam orgazmy

    OdpowiedzUsuń
  139. O kurwa dfvhkjrfgvhfkjg jakie to cudne *.*

    OdpowiedzUsuń
  140. Świenie sie zaczyna na prawde rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  141. Na 10000000000000000000000% będę czytać :D

    OdpowiedzUsuń
  142. Ach! Lecę czytać. :)

    OdpowiedzUsuń
  143. Zapowiada się fantastycznie wiec mam coś na otwarcie łez po TOGU :*

    OdpowiedzUsuń
  144. Świetny początek, poczytam sobie kolejne rozdziały. ;)

    OdpowiedzUsuń
  145. Genialne jak na początek, strasznie mnie zaciekawiło :*

    OdpowiedzUsuń
  146. Jeżeli lubicie czytać ff, serdecznie polecam Wam to http://oblivion-niall-horan-fanfiction.blogspot.com/ Zostawisz coś po sobie? :3

    OdpowiedzUsuń
  147. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  148. http://try-to-destroy-us.blogspot.com
    Zapraszam na moje ff o Niall'u Horanie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego tłumaczenia. Pamiętaj o tym, kochanie :)