wtorek, 5 sierpnia 2014

Wstęp

Połowa z was pewnie trafi tutaj dlatego, że wcześniej czytaliście Teenage Dirtbag i The One That Got Away. Teraz mam przyjemność przedstawić wam kolejny ff tej samej autorki. Opowiadanie też będzie o Reyall. Tym razem akcja rozgrywa się w liceum. Podkreślam, że to ff nie jest kontynuacją TDB i TOTGA! To po prostu nowe ff z tymi samymi bohaterami.

Chcę zaznaczyć, że nie jest to moje opowiadanie. Ja będę jedynie jego tłumaczką. Fanfiction zostało napisane przez Ronnie. Oryginał opowiadania znajdziecie TUTAJ, a Twittera autorki TUTAJ


Trailer 1: 





Trailer 2:



Polskie zwiastuny znajdziecie w zakładzce "trailery".


OSTRZEŻENIE: To opowiadanie zawiera materiał dla osób dorosłych, wulgarny język, śmierć, zażywanie narkotyków oraz rzeczy związane z samookaleczeniem i zaburzeniami odżywiania. Nie czytaj jeśli są to dla ciebie tematy zbyt wyzywające. Jeśli jednak zamierzasz czytać to pamiętaj, że robisz to na własną odpowiedzialność. 
Materiał w tym ff jest nieodpowiedni dla osób poniżej 17 roku życia.

#BIASpl

47 komentarzy:

  1. Ajshajah nie wierzę ajabaubahakavk *fangirling* ily // @Rozowy_Loczek

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest! Całe szczęście! Dzięki Bogu! :D Czekam na pierwszy rozdział :D i Reyall yeaay <333 No to czekamy ;*

    Pozdrawiam ;3
    Pierniiiik <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem podekscytowana ! Aww
    Nie mogę się doczekać
    @niallzux

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo, że to nie kontynuacja to i tak jestem bardzo szczęśliwa :'') <33

    OdpowiedzUsuń
  5. będę napewno czytała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak bardzo,bardzo,bardzo dziękuje Ci,że zdecydowałaś się to tłumaczyć

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam td i totge i wiem że to ff również mnie nie zawiedzie :> @Daria_Officiall

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się doczekać jeju uxhshxbhs

    OdpowiedzUsuń
  9. Omg! napewno będę czytać! <3
    To napewno nigdy nie zastąpi i nie będzie lepsze od tdb i totga ale napewno bedzie świetne!
    Nie moge sie doczekać ;*
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę się doczekać! Na pewno będzie tak samo zajebiste jak td i totga :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Już nie mogę się doczekac prologu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Omg *-* nie moge się doczekać prrologu i 1 rozdziału <3
    Proszę zaobserwuj mnie na tt:
    @dominika2662

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mogę sie doczekać JSKSNSJSKSKNDJDKSN

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogę się doczekać.Bardzo Ci dziękuje że będziesz to dla nas tłumaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już nie mogę się doczekać! Będzie super! Wielkie dzięki, że zdecydowałaś się do dla nas tłumaczyć :) // Mery

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobra, czy tylko ja czekam na.więcej Jake'a? :D pokochałam gościa!

    OdpowiedzUsuń
  17. jezu jabsjssjanwbsbs tyle w temacie

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Reyall no i Jake'a o kocham gościa.:D No ale dziekuje Ci że będziesz to tłumaczyć.♥

    OdpowiedzUsuń
  19. jeeej nie mogę się doczekać! Reyall i Jake <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Aasdfghjkl tak sie cieszę. Nie moge sie doczekać prologu *_* dziękuje ze zdecydowałaś sie tłumaczyć to opowiadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Niemoge się już doczekać :**

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuje, dziękuje dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. To będzie genialne! Już nie mogę się doczekać <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Japrdl, przed sekundą nie widziałam sensy życia po ostatnim rozdziale #TOTGA, ateraz trafiłam tutaj!!! WHOAAAAAAAA od razu świat staje się lepszy<3

    OdpowiedzUsuń
  25. OMG następne kurewsko-zajebiste ff o REYALL<3

    OdpowiedzUsuń
  26. jak zwykle moje reyall feels pójdą ku górze!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jest ! Dziękuję ci że postanowilaś tłumaczyć kolejny ff ! Jesteś świetna ! <33

    OdpowiedzUsuń
  28. OMG ! Jezu ! Kolejne ff ! Tak się cieszę ! <33

    OdpowiedzUsuń
  29. Ugh!!! Jake taki idealny i oczywiscie Niall i Jade ♥◆
    Taakkk Sukoo (tekst Jake'a ktory podebralam i za niego dostalam kare bo powiedzialam tak do mamy シ)
    Wiedzilam zero nie tak szybko sie nas pozbedziesz!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. To bedzie EPICKIE 💕💕 hhcfdcjlputwasxghkklgfsch *,* O JEENY !# trzyrazynatakdziekujemy

    OdpowiedzUsuń
  31. Yyyyy a ja mam 15 i bede czytać buahahahahaha jeste teenage dirtbag xd

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj DEFINITELY czytam to !!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Swietnie sie zaczyna i sledze ja na tt

    OdpowiedzUsuń
  34. To Intro ze "Skins" w tym drugim trailerze <33

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem taka podekscytowana omg

    OdpowiedzUsuń
  36. Omb *fangirling!!!* jdkdkododkc lece czytać bo jestem taka podekscytowana, jeju hdis

    OdpowiedzUsuń
  37. Zostawiam szybki komentarz z WIELKIMI podziękowaniami i lecę czytać. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. YAAAAAS BITCH!!! :D Ostatnimi dniami czytałam tdb i totga i teraz bias <3 Jezu lecę czytać bo zaraz nie wytrzymam, jak to będzie tak dobre jak tamte ff to awaksksjaka!

    OdpowiedzUsuń
  39. Niby się nie nadaje dla niepełnoletnich, a i tak każdy czyta xD A w tym ff jest Jake? xD Chcę Jake'a ! xD *pytam się bo tak o se tu weszłam, a jeszcze nie skończyłam TOTGA xD. Ale pragnę Jake'a xD*

    OdpowiedzUsuń
  40. Jeżeli lubicie czytać ff, serdecznie polecam Wam to http://oblivion-niall-horan-fanfiction.blogspot.com/ Zostawisz coś po sobie? :3

    OdpowiedzUsuń
  41. JAKE! YAAAAAAAAS!!!!!

    OdpowiedzUsuń

  42. quenbridge.blogspot.com
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. http://try-to-destroy-us.blogspot.com
    Zapraszam na moje ff o Niall'u Horanie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego tłumaczenia. Pamiętaj o tym, kochanie :)